بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاههاي سمنان به مناسبت يوم الله 13 آبان
به گزارش «شبكه خبر دانشجو» از سمنان، در بخشي از اين بيانيه آمده است: هر گونه اقدام گسترده گروهك هاي معلوم الحال در سوءاستفاده از حضور باشكوه ملت در اين مراسم، در راستاي مخدوش كردن اهداف والاي دانشجويان در انقلاب 13 آبان، روز ملي مبارزه با استكبار جهاني و پايمال كردن خون شهدا، محكوم است.
اين بيانيه تصريح كرده است: ما دانشجويان پيرو خط امام و مواضع و آرمان هاي انقلاب اسلامي اطاعت از ولايت مطلقه فقيه در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي را تنها راه حفظ استقلال و آزادي دانسته و اعلام مي داريم تا پاي جان از اين ميراث گرانبها كه ثمره خون هزاران شهيد، جانباز و رزمنده است، دفاع كرده و نخواهيم گذاشت عده اي ساده لوح در كنار جمعي فريبكار در صفوف به هم فشرده ملت رشيد و فهيم ايران خلل وارد كنند و دشمنان انقلاب و اسلام را به طمع انداخته و به اهدافشان نزديك سازند./انتهاي پيام/