کد خبر:۴۶۳۷۴
ارتقاي 26 نفر از اعضاي هيئت علمي دانشگاه اميركبير
در نود و دومين جلسه هيئت مميزه دانشگاه صنعتي امير كبير با ارتقاي 26 نفر از اعضاي هيئت علمي اين دانشگاه موافقت شد.
به گزارش گروه علمي «شبكه خبر دانشجو»، در اين جلسه، 28 پرونده ارتقاي استادان اين دانشگاه مورد بررسي قرار گرفت كه با ارتقاي 26 نفر موافقت شد.
بر اساس اين گزارش، از 26 پرونده مورد بررسي، 4 نفر از مربي به استاديار، 13نفر از استاديار به دانشيار و 9 نفر از دانشيار به استاد تمام ارتقا يافتند.
لازم به ذكر است، جلسات هيئت مميزه دانشگاه صنعتي اميركبير سالانه 2 بار برگزار ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا