برگزاري نشست تعامل مراكز آموزش عالي استان بوشهر با بسيج دانشجويي
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۴۵۹

برگزاري نشست تعامل مراكز آموزش عالي استان بوشهر با بسيج دانشجويي

نشست «تعامل و هماهنگي دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي استان با بسيج دانشجويي» ظهر ديروز، 10 آبان ماه با حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر و روساي دانشگاه‌هاي استان توسط بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از بوشهر، حميد خرمدل، مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه هاي بوشهر در اين نشست تشكيل چنين جلساتي را كم نظير دانست و گفت: برگزاري جلسات متعدد با روساي دانشگاه‌ها نشان داد که حلقه گمشده‌اي در بين مراكز آموزش عالي وجود دارد و آن عدم تمركز و تعامل بين اين مراکز است.

وي با اشاره به اينكه براي ايجاد هماهنگي بيشتر بين مراكز آموزش عالي استان طرح تشكيل شوراي هماهنگي بين روساي دانشگاه‌هاي استان به رياست استاندار اجرا مي شود، اظهار داشت: با اجراي اين طرح اهدافي چون حضور هماهنگ و منسجم در مورد مسائل فرهنگي دانشگاه‌ها، استفاده از فرصت‌هايي كه در استان وجود دارد و هم افزايي و استفاده از ظرفيت‌هاي موجود محقق خواهد شد.

در ادامه اين نشست دكتر امامي، رئيس دانشگاه آزاد بوشهر اجراي اين طرح را موفق دانست و گفت: دانشگاه‌ها در دنيا رسالت راهبري علمي جامعه را بر عهده دارند و دانشگاه‌هاي دنيا نه تنها سعي دارند در كشور خود مطرح باشند، بلكه تلاش مي کنند با جهاني شدن خود اعتبار بدست آورند و اين مهم محقق نمي شود مگر با تعامل بين مراكز آموزش عالي که ما اين پتانسيل و توانمندي را داريم.

دكتر لك، رئيس دانشگاه علمي كاربردي بوشهر نيز در اين نشست با بيان اينکه در اين طرح بايد نقاط اشتراك بين دانشگاه‌ها ذكر شود، اظهار داشت: اين طرح بايد شيوه نامه و دستورالعملي منسجم داشته باشد و اهداف آن دقيقاً ذكر شود تا بتوان چشم انداز آن را ترسيم كرد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار