کد خبر:۴۶۴۶۱
معاون آموزشي دانشگاه رازي كرمانشاه:
دانشجويان ممتاز دانشگاه رازي كرمانشاه عضو گروه استعدادهاي درخشان مي شوند
معاون آموزشي دانشگاه رازي كرمانشاه گفت: كليه دانشجويان ممتاز و فارغ التحصيلان برتر اين دانشگاه عضو گروه استعدادهاي درخشان مي شوند.
دكتر عليرضا نيكوهي در گفت و گو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در كرمانشاه، اظهار داشت: امسال همانند سال هاي گذشته در اين دانشگاه از فارغ التحصيلان و دانشجويان رتبه اول تا سوم هر رشته كه در دو نيمسال گذشته حائز شرايط بوده اند طي مراسمي در آذر ماه سال با حضور خانواده هايشان تقدير به عمل خواهد آمد.
وي در پايان گفت: علاوه بر اهداي جوايز و لوح تقدير به دانشجويان و فارغ التحصيلان ممتاز، اين دانشجويان به عضويت گروه استعدادهاي درخشان در خواهند آمد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا