کد خبر:۴۶۴۸۹
پذيرش مقاله ناصر شكري در سومين كنگره بينالمللي بيوشيمي
مقاله ناصر شكري، مسئول آموزشي دانشكده پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل در دهمين كنگره بيوشيمي و سومين كنگره بين المللي بيوشيمي بيولوژي مولكولي پذيرفته شد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از اردبيل، در اين كنگره كه از 25 تا 28 آبان ماه جاري در دانشگاه تهران برگزار مي شود، بيش از 10 كشور خارجي حضور خواهند داشت.
لازم به ذكر است، در اين كنگره كه به همت دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار مي شود، ناصر شكري در مقاله خود به بررسي ارتباط آريپوتكتين و گسترش ديابت نوع دوم در بين مردم استان اردبيل خواهد پرداخت.
خاطرنشان مي شود، مقاله ناصر شكوري به صورت پوستر در اين كنگره ارائه مي شود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا