به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت، محمدرحیم رمضانیان، معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه گیلان امروز در جلسه ای گفت: هیأت اجرایی منابع انسانی دانشگاه گیلان به منظور افزایش کارآیی و اثربخشی کارمندان مجرب و کارآمد و در اجرای ماده ۲۳ آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی دستورالعمل اجرایی ارتقاء رتبه را به تصویب رساند.
وی افزود: برای تصویب این آئین نامه دانشگاه طی مکاتبه ای با مرکز هیات امنای وزارت علوم، نظر آن مرکز را در خصوص تعیین حداقل امتیاز مورد نیاز جهت ارتقاء رتبه اخذ کرد و پس از آن کارگروه ارتقاء رتبه، توسط هیات اجرایی تشکیل و مسئولیت بازنگری و اصلاح دستور العمل ارتقای رتبه کارکنان به کارگروه مذکور محول شد.
معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه گیلان ادامه داد: کارگروه ارتقاء دستور العمل ۱۰ دانشگاه معتبر کشور را اخذ و مورد بررسی اجمالی قرارداد و بعد از آن آئین نامه ارتقاء رتبه، مصوب هیات امناء به همراه دستور العمل مربوط جهت اخذ نظر و پیشنهادها به ۵۰ نفر از کارشناسان دانشگاه ارجاع داده شد و پس از طی این نظرها، کارگروه ارتقاء رتبه با در نظر گرفتن نکات مثبت مطرح در دستور العمل های دانشگاه های معتبر کشور و همچنین نظرات کارشناسان دانشگاه طی ۲۰۰ ساعت نفر اقدام به اصلاح دستور العمل و پیشنهاد آن به هیات اجرایی کرد.
رمضانیان خاطر نشان کرد: هیات اجرایی در تاریخ ۵/۸/۹۴ با کلیات دستور العمل ارتقاء رتبه کارکنان برای کارمندان رسمی و پیمانی موافقت کرد.