کد خبر:۴۶۵۶۹
انجمن علمي مهندسي دانشگاه پيام نور كرمانشاه دورههاي آموزشي برگزار ميكند
انجمن علمي مهندسي نرم افزار دانشگاه پيام نور كرمانشاه اقدام به برگزاري دورههاي آموزشي PASCAL، CTT، ساختمان دادهها، مدار منطقي، مدار الكتريكي و زبان تخصصي كرده است.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از كرمانشاه، هدف از برگزاري اين دورهها بالا بردن توانايي علمي دانشجويان است.
برپايه اين گزارش، حضور عموم دانشجويان در دورهها آزاد است و حداقل تعداد نفرات جهت ارائه دوره 15 نفره ميباشد.
لازم به ذكر است، علاقهمندان ميتوانند تا فردا 13 آبان ماه براي ثبت نام به ساختمان فني مهندسي دانشگاه پيام نور كرمانشاه مراجعه كنند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا