دفن ۱۷۰۰ تُن سیب‌زمینی از سوی دولت کار ناجوانمردانه‌ای است
فومنی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: کار ناجوانمردانه‌ای است که عده‌ای به دلیل پایین نیامدن قیمت سیب زمینی، تعدادی بالغ بر ۱۷۰۰ تُن از آنها را دفن کنند؛ این سیب‌‌زمینی‌ها و محصولات کشاورزی ما سرمایه و منابع ملی ما به شمار می‌رود و هرگونه حذف و اتلاف اینگونه منابع، امری ناجوانمردانه است.
تعداد نظرات: ۶
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
قضاوت قدری مشکل حاج اقا و مسئولیت شرعی داره ناجوانمردانه هم کلمه قشنگی نیست که از دهان یک روحانی در بیا د .شما بهتر بود راهنمائی میفرمودید . اگر علمش را داشتید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
وقتی که به حاج محمود میرسه کل زمین و زمان قاضی میشن!
نوبت به حاج حسن که میرسه: نه خدایی مسئولیت شرعی داره و هر حرفی رو نباید زد!!!!!!!!!!!
از شگفتیهای دوران مچکریم!!!!
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
سلام. اینکار نتنها ناجوانمرادانه بلکه در این برهه اززمان خیانت است و تمامی کسانی که در اینکار سهیم بودن بایستی مجازات شوند.و اگر اینکار انجام نگردد به خدا و مردم خیانت شده. حداقل کاری که میتوانستند انجام دهند . ان را به مردم عراق جهت استفاده برای خوده زوار کربلا استفاده شود.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
وقتی این هیت دولت از طبقه رفاه نشین باشد از این بیشتر انتظار نیست.
منصور میهن دوست
United States of America
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
... راه های عقلایی زیادی بوده از جمله ۱- بجای علوفه میشد بین دامداران پخش کرد ۲-بین اقشار فقیر جامعه از جمله تحت پوشش کمیته امام پخش کرد ۳- با شرایط سهل و ارزان به کارخانه های تبدیلی مثل تولید نشاسته و چیپس توضیع کرد و پس از فن اوری میشد با قیمت رقابتی صادر کرد ۵- از طریق بازارچه های مرزی میشد انها را از کشور خارج کرد
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
جالبه 1700 تن سیب زمینی ایرانی را امحا کردند ولی 5000 تن سیب زمینی خارجی وارد کردند. واقعا خارج چی داره که حتی سیب زمینی هاشون نزد مسئولین ما از سیب زمینی داخلی با ارزش تره؟؟؟؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار