کد خبر:۴۶۷۲۳
برپايي نمايشگاه «با شهيدان» در مركز تربيت معلم دانشور نيشابور
همزمان با آغاز هفته دانش آموز نمايشگاه «با شهيدان» در مركز تربيت معلم دانشور نيشابور برپا شد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در مشهد، در اين نمايشگاه مجموعه اي از نقش هاي اسلامي و تصاوير زيباي حرم مطهر امام هشتم (ع) به نمايش گذاشته شده است و در كنار اين مجموعه ها جلوه هايي از هشت سال حماسه و پايداري رزمندگان خودنمايي مي كند.
يادآور مي شود، اين نمايشگاه به مدت يك هفته در مركز تربيت معلم دانشور، پذيراي علاقه مندان است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا