دانشجويان برتر دانشكده فني فاطميه بندرعباس تجليل مي شوند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۲۶۳
16 آذر ماه سال جاري

دانشجويان برتر دانشكده فني فاطميه بندرعباس تجليل مي شوند

مسئول بسيج دانشجويي دانشكده فني فاطميه بندر عباس گفت: 16 آذر ماه سال جاري به مناسبت روز دانشجو از دانشجويان برتر در هر رشته و دو نفر از اساتيد و كاركنان اين دانشكده تجليل خواهد شد.

فاطمه آبيار در گفت و گو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در بندرعباس، اظهار داشت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج و خانواده نيز مراسم جشني به همين مناسبت در خوابگاه دانشكده فني فاطميه بندرعباس برگزار مي شود.

وي ادامه داد: در اين مراسم از دانشجوياني كه مراسم عقد آنها در ماه ذي الحجه بوده به قيد قرعه و همچنين به زوج دانشجويي كه مهريه آنها پايين ترين ميزان باشد، تجليل مي شود.

آبيار برگزاري همايش عرفان هاي كاذب در 29 آبان ماه جاري و مسابقه كتابخواني از وصيت نامه امام راحل را از ديگر برنامه هاي بسيج دانشجويي اين دانشكده برشمرد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار