کد خبر:۴۷۲۶۴
بيست و يکمين جشنواره تئاتر استان مرکزي با معرفي برترينها به کار خود پايان داد
بيست و يکمين جشنواره تئاتر استان مرکزي شب گذشته با معرفي برترينها در فرهنگسراي آيينه اراک پايان يافت.
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از اراک، در پايان اين جشنواره دو نمايش «بايد زندگي شايد» از محلات و «غروب سرد مشتي» از اراک به جشنواره منطقه اي کشور راه يافت.
بر اساس اين گزارش، نمايش «بايد زندگي شايد» از محلات به خاطر بهترين کارگرداني، بهترين نويسندگي و نمايش «نگاه کن که غم درون ديده ام چگونه قطره قطره آب مي شود» از خمين به خاطر برترين طراحي صحنه در اين جشنواره معرفي شدند.
همچنين نوش آفرين طوسي و علي يگانه به خاطر بازي در نمايش «بايد زندگي شايد» از محلات به ترتيب به عنوان بهترين بازيگر زن و مرد در اين جشنواره تجليل شدند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا