کد خبر:۴۷۲۶۶
معاون دانشگاه وليعصر(عج) رفسنجان:
جذب اساتيد دانشگاه وليعصر(عج) رفسنجان بر عهده وزارت علوم است
معاون پشتيباني دانشگاه وليعصر(عج) رفسنجان گفت: جذب اساتيد دانشگاه وليعصر(عج) رفسنجان از حيث افراد بومي يا غيربومي، در اختيار دانشگاه نيست و تصميمگيرنده وزارت علوم است.
وحيد فرزام در گفت وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در کرمان، اظهار داشت: دانشگاه وليعصر(عج) رفسنجان يكي از مجموعههاي تابعه وزارت علوم است و مجوزهاي استخدام آن، از طريق هيئت دولت صادر ميشود.
وي گفت: در جذب اعضاي هيئت علمي، مراحل گزينش علمي اساتيد انجام شده و اساتيد براساس مجوزها و نيازهايي كه در دانشگاه به نيروهاي متخصص است، جذب ميشوند، همچنين مراحل قانوني وجود دارد كه در اختيار دانشگاه نيست؛ تا افراد بومي يا غيربومي را جذب كند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا