برگزاري اولين جشنواره نظام مشارکت کارکنان دانشگاه صنعتي اصفهان
به گزارش گروه اجتماعي «شبکه خبر دانشجو»، دکتر احمد رضا زماني، معاون اداري و مالي اين دانشگاه با اعلام فراخوان برگزاري اولين جشنواره نظام مشارکت کارکنان دانشگاه صنعتي اصفهان، بيان داشت: اين جشنواره با اهداف افزايش روحيه و نشاط در محيط کار، بهره گيري از مشاوره کارکنان، حل مشکلات خود و سازمان، تسريع در تحول سازمان و بهبود ارتباطات سازماني برگزار مي شود.
وي محورهاي پيشنهادات را توسعه فعاليت هاي اداري دانست و افزود: اصلاح چارت سازماني واحد مربوطه و پيشنهاداتي که در اصلاح الگوي مصرف موثر باشد، در اولويت است.
معاون اداري و مالي دانشگاه صنعتي اصفهان مشارکت در اين جشنواره را عاملي در جهت تحول در سازمان دانست و يادآور شد: به بهترين پيشنهادات جوايز ارزنده اي تعلق مي گيرد.
لازم به ذکر است، آخرين مهلت ارسال پيشنهادات به معاونت اداري و مالي 15 آذرماه اعلام شده است./انتهاي پيام/