برپايي نمايشگاه سراسري صنعت رايانه، برق و الكترونيك در اراك
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از اراک، مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه ديروز عصر با حضور مديران صنايع رايانه، برق و الكترونيك استان در محل نمايشگاه هاي بين المللي استان مرکزي در اراک برگزار شد.
لازم به ذکر است، در اين نمايشگاه آخرين دستاوردهاي سخت افزاري و نرمافزاري رايانه، اينترنت، تاسيسات مخابراتي، گوشيهاي تلفن ساخت داخل و خارج، سيستمهاي حفاظتي مدار بسته و اعلام حريق، وسايل صوتي و تصويري، تجهيزات روباتيك، دكلهاي انتقال نيرو، انواع لامپ، سيم و كابل و تجهيزات در 120 غرفه به مساحت 5000 مترمربع در محل نمایشگاه بینالمللی اراک به نمايش گذاشته شده است.
همچنین، 70شركت از استانهاي گيلان، قم، همدان، خوزستان، اصفهان، مركزي، يزد و خراسان در این نمايشگاه، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار دادهاند.
خاطر نشان می شود، اين نمايشگاه از 18تا 22آبان ماه جاری از ساعت 15تا 20 براي بازديد علاقه مندان دایر است./انتهاي پيام/