همايش كشوري «سلامت محوري در طب كودكان» در ياسوج آغاز به كار كرد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۹۲۶

همايش كشوري «سلامت محوري در طب كودكان» در ياسوج آغاز به كار كرد

همايش كشوري «سلامت محوري در طب كودكان» از امروز به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشكي ياسوج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از ياسوج، دكتر مهرداد رضايي، دبير علمي اين همايش در مراسم افتتاحيه اين همايش با بيان اينكه اين برنامه علمي با هدف بررسي راهكارهاي ارتقاي سلامت كودكان و تبيين تاثير آن در توسعه جامعه برگزار مي‌شود، اظهار داشت: در اين همايش 19 مقاله از مقالات ارسالي به دبيرخانه همايش در قالب سخنراني و 120 مقاله نيز در قالب پوستر ارائه مي‌شود.

وي تصريح كرد: همايش كشوري «سلامت محوري در طب كودكان» در 12 محور شامل؛ نگاه سلامت محور در طب كودكان، پيشگيري و درمان بيماري‌ها، سوانح و حوادث، فعاليت‌هاي بدني، مسموميت‌ها، تغذيه، طب سنتي، سلامت روان، اخلاق و حقوق، بهداشت دهان و دندان، بيماري هاي متابوليك و مشاوره ژنتيك، رويكردهاي نوين آموزشي و تحقيقاتي از سوي دانشكده پزشكي با همكاري معاونت آموزش، تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم پزشكي ياسوج برگزار مي‌شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار