جشنواره نشريات دانشجويي دانشگاه پيام نور استان مرکزي برگزار ميشود
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از اراک، اين جشنواره با شركت بيش از 43 عنوان نشريه برگزار ميشود.
بر اساس اين گزارش، هدف از برگزاري اين جشنواره ايجاد شرايط مناسب و قانونمند در عرصه نشريات دانشجويي، بهبود سطح كيفي و ايجاد زمينه مناسب براي گسترش رشد فرهنگ نشريات و تشويق دانشجويان علاقه مند به روزنامهنگاري است.
اين گزارش حاکي است، با تشكيل كميته ارزيابي، نشريات از نظر محتوا، صفحهآرايي، اصول روزنامهنگاري، سابقه نشريه، تعداد عوامل دستاندركار و مدرك كارگاهي مورد ارزيابي قرار ميگيرند.
اين گزارش مي افزايد: تعداد اعضاي كميته داوران اين جشنواره هفت نفر است كه كار ارزيابي اين جشنواره را برعهده دارند؛ اين در حالي است که 43 نشريه دانشجويي براي شركت در اين جشنواره آمادگي خود را اعلام کردند.
علاقهمندان به شركت در اين جشنواره تا 20 آبان ماه فرصت دارند نشريات خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.
بر اساس اين گزارش، در بخش مسابقه اين جشنواره، نشريات برتر از نظر بهترين خبر، بهترين مصاحبه، بهترين مطلب علمي، كاريكاتور و نقاشي معرفي ميشوند.
خاطرنشان مي شود، در اين جشنواره همچنين كارگاه آموزشي نحوه خبرنويسي و انتشار نشريه با حضور عوامل خبر 20:30 برگزار ميشود.
لازم به ذکر است، در حال حاضر دو نشريه تخصصي «سرور» و «ارديبهشت» در اين دانشگاه منتشر ميشود كه در اين جشنواره حضور مييابند./انتهاي پيام/