منويات رهبري و منافع مردم راهبرد مديريت استاني فارس است
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۵۴۶
استاندار جديد فارس:

منويات رهبري و منافع مردم راهبرد مديريت استاني فارس است

استاندار جديد فارس با بيان اينکه بايد بيانيه هشت ماده اي مقام معظم رهبري الگوي عملکرد مديران باشد، تصريح کرد: منويات رهبري و منافع مردم، راهبرد مديريت استاني است.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شيراز، دکتر روح الله احمدزاده کرماني عصر دیروز در مراسم توديع و معارفه استاندار فارس در سالن شهيد امامي استانداري فارس، گفت: در دولت عدالت محور، مديران بايد مردمي و به دنبال حل مسائل مردم باشند.

وي ادامه داد: استان فارس محفل اهل بيت (ع) است که اين ظرفيت عظيم بايد براي جريان سازي فرهنگي و مذهبي در سطح ملي، مدنظر قرار گيرد.

استاندار جديد فارس گفت: اين استان، مستعد جوشش در سطح ملي است؛ پس بايد لوکوموتيو توسعه فرهنگ ملي در کشور شود.

احمدزاده با اشاره به زير ساخت هايي که مهندس رضازاده، استاندار سابق فارس در چهار سال اخير فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: بايد بتوانيم از اين زيرساخت ها، نهايت استفاده را ببريم.

وي ادامه داد: بايد به توسعه صنعت گردشگري و پديده اکوتوريسم اهميت بيشتري داده شود.

استاندار جديد فارس اضافه کرد: توسعه فارس محدود به توسعه شيراز نمي شود و بايد علاوه بر توسعه شيراز، به توسعه حداکثري شهرستان ها پرداخت.

احمدزاده در ادامه با بيان اينکه بايد صادرات استان فارس از تک محصولي خارج شود، گفت: صادرات فارس را در چند محور بايد افزايش داد، تا با تغييرات اقليمي و کاهش بارندگي، از سهم استان فارس در نرخ رشد ناخالص ملي کاسته نشود.

وي افزايش نرخ سرمايه گذاري، مديريت علمي، دانش محور و مديريت تحول با رويکرد آينده پژوهانه را از جمله برنامه هاي مديريت خود در فارس برشمرد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار