برگزاري هشتمين جشنواره دانشجويان ممتاز و مبتكر بسيجي خراسان رضوي
سعيد مساح در گفتوگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در مشهد، اظهار داشت: مرحله اول فراخوان آثار از اوايل ارديبهشت تا پايان تيرماه بود كه طي اين مدت فرمهاي ثبت نام تكميل، و به مركز استان و دبيرخانه جشنواره ارسال شده است.
وي در ادامه افزود: تعداد 90 نفر با 116 اثر در بخشهاي پنجگانه جشنواره شامل؛ مقالات علمي، تاليف، ترجمه كتاب، طرح ها و پژوهشهاي تحقيقاتي و اختراع كه در مجامع علمي حايز مقام و رتبه شدهاند و نيز دانشجويان ممتاز و فعال كه داراي معدلهاي بالا هستند، در اين جشنواره حضور خواهند يافت.
مسئول علمي بسيج دانشجويي دانشگاههاي خراسان رضوي در مورد مقاطع تحصيلي شركت كنندگان جشنواره اذعان داشت: اين جشنواره شامل تمامي گروههاي تحصيلي در مقاطع كارداني، كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري است.
مساح با بيان اينكه سطح كيفي آثار نسبت به سنوات قبل از رشد بسيار بالايي برخوردار بوده است، افزود: هر اثر توسط دو نفر از استادان مورد ارزشيابي و داوري قرار مي گيرد كه نتيجه آن به دبيرخانه جشنواره اعلام، و در سامانه نرم افزاري ثبت، و امتياز نهايي و رتبههاي برتر استاني تعيين ميشود.
وي در ادامه تصريح كرد: برترين هاي استاني و كشوري از طريق بررسي آثار انتخاب، و در مراسم معرفي برترين هاي كشوري كه اواخر آذرماه سال جاري در يكي از دانشگاه هاي تهران برگزار مي شود، مورد تجليل قرار خواهد گرفت.
مسئول علمي بسيج دانشجويي دانشگاههاي خراسان رضوي در پايان در خصوص همكاري ديگر نهادها در اين جشنواره خاطرنشان كرد: همه ساله در برپايي اين جشنواره دانشگاه هاي فردوسي، علوم پزشكي، آزاد اسلامي، پيام نور و شهيد منظري مشهد، بسيج اساتيد استان، آستان قدس رضوي، بنياد شهيد و امور ايثارگران و صدا و سيماي استان هر يك به نوعي همكاري ميكنند./انتهاي پيام/