حضور 377 دانشجوي نخبه در جشنواره دانشجويان ممتاز و مبتکر بسيجي فارس
سيد جليل حسيني در گفتوگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در شيراز، با بيان اين که هشتمين جشنواره دانشجويان ممتاز و مبتکر بسيجي فارس، 3 آذرماه سال جاري برگزار خواهد شد، گفت: در اين جشنواره 377 نفر شرکت کردهاند که از اين تعداد 234 نفر به عنوان ممتاز تحصيلي و 143نفر با ارائه آثار علمي ميباشند.
وي مقالات علمي، اختراع و ابتکار، طرح هاي پژوهشي، المپيادهاي علمي، تاليف و ترجمه را جزو بيشترين آثار رسيده به اين جشنواره دانست.
مسئول علمي بسيج دانشجويي فارس تاکيد داشت: از اختراعات و طرح هاي پژوهشي حمايتهاي لازم ميشود.
حسيني 59 در صد شرکت کنندگان را خواهران و 41 درصد آنها را برادران برشمرد و افزود: اين افراد در تمامي مقاطع تحصيلي از کارداني تا دکتري در تمامي گروهها مشغول به تحصيل ميباشند.
وي همچنين از سازمان بسيج اساتيد و بسيج جامعه پزشکي به خاطر ارزيابي آثار قدرداني كرد./انتهاي پيام/