استاندار تهران از رئيس سازمان بازرگاني استان تهران تجليل کرد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۹۱۳۶

استاندار تهران از رئيس سازمان بازرگاني استان تهران تجليل کرد

استاندار تهران از رئيس سازمان بازرگاني استان تهران به دليل تامين مناسب مايحتاج شهروندان در ‏ايام ماه مبارک رمضان، برگزاري مطلوب نمايشگاه  هاي پاييزه و همچنين کنترل قيمت ها ‏طي چند ماه گذشته تجليل کرد.

به گزارش گروه اقتصادي «شبكه خبر دانشجو»، در جلسه شوراي‎ ‎اداري استان تهران از تلاش ‏هاي سيد علي موسوي، رئيس سازمان بازرگاني استان‎ به دليل تامين مناسب ‏‏مايحتاج شهروندان در ايام ماه مبارک رمضان، برگزاري‎ مطلوب نمايشگاه هاي پاييزه، ‏همچنين کنترل قيمت ها طي چند ماه اخير تجليل شد‎.‎

در اين جلسه که استاندار و معاونانش، ائمه جماعات، فرمانداران و روساي ادارات شهرستانهاي استان تهران ‏حضور داشتند، مرتضي تمدن، استاندار تهران به عملکرد مثبت سازمان بازرگاني در چند ماه اخير اشاره کرد و ضمن ‏تجليل از زحمات رئيس اين سازمان گفت: برگزاري مطلوب نمايشگاه هاي پاييزه، تشديد بازرسي ها و نظارت، ‏اجراي طرح ضيافت در ايام ماه مبارک رمضان و فروش فوق العاده که با مشارکت گسترده صنوف در اين ‏ايام و در آستانه بازگشايي مدارس انجام شد رضايتمندي شهروندان تهراني را به دنبال داشت که اين اقدام ها ‏شايسته تقدير است.

همچنين نمايندگان مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي هم با اهداي تقديرنامه هاي جداگانه اي به رئيس ‏سازمان و طي نامه هايي به وزارت بازرگاني مراتب قدرداني و رضايت شهروندان شهرستان هاي خود را از ‏اقدامات اخير سازمان بازرگاني اعلام داشته اند.‏/انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار