کد خبر:۴۹۱۴۷
پياده روي دانشجويان دختر استان قم از كوه خضر نبي تا مسجد مقدس جمكران
120 نفر از دانشجويان دختر بسيجي استان قم در آستانه هفته بسيج با تلاش واحد خواهران سازمان بسيج دانشجويي استان، ديروز 29 آبان ماه در برنامه هاي متمركز مسير كوه خضر تا مسجد مقدس جمكران را پياده روي كردند.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از قم، دانشجويان شركت كننده پس از تجديد پيمان با 14 شهيد گمنام كه در پاي كوه به خاك سپرده شده اند، با قرائت دسته جمعي زيارت آل ياسين و توسل به امام عصر (عج) پياده روي خود را آغاز كردند.
بر پايه اين گزارش، برگزاري مسابقه، همخواني هاي متنوع و ختم صلوات از جمله برنامه هاي فرهنگي در مسير اين پياده روي بود.
لازم به ذكر است، بسته هاي فرهنگي بروشور ويژه هفته بسيج آشنايي با تاريخچه مسجد مقدس جمكران و طرح 114 هزار ختم صلوات براي سلامتي حضرت ولي عصر (عج) نيز بين شركت كنندگان توزيع شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا