کد خبر:۴۹۱۶۷
برگزاري مسابقه تيراندازي دانشجويان دختر قم در آستانه هفته بسيج
در آستانه هفته بسيج، مسابقه تيراندازي ويژه دانشجويان دختر، ديروز به همت واحد تربيت بدني خواهران سازمان بسيج دانشجويي دانشگاههاي استان قم به صورت متمركز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از قم، اين مسابقه با تفنگ بادي و با حضور سعادتمند و حيدري، داوران استان قم در سالن شهيد زين الدين قم برگزار شد.
بر پايه اين گزارش، سوده جوان و عالمه ايزان لو از دانشگاه قم و فاطمه حسني سعيدي از دانشگاه پيام نور قم به ترتيب مقام اول تا سوم اين مسابقه را كسب كردند.
لازم به ذكر است، اين دانشجويان 16 آذرماه در جشنواره ممتازان، مبتكران بسيجي، شاهد و ايثارگر استان قم تجليل مي شوند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا