هشتمين جشنواره دانشجويان ممتاز، مبتكر و نوآور بسيجي استان بوشهر برگزار ميشود
مجيد سلامي، دبير هشتمين جشنواره دانشجويان ممتاز، مبتكر و نوآور بسيجي استان بوشهر در گفتوگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در بوشهر، اين جشنواره هر سال با هدف تجليل از دانشجويان ممتاز بسيجي، ارتقاي بنيه علمي آنها، معرفتي الگوهاي موفق و برتر در بدنه بسيج به جوانان و محقق كردن فرامين مقام معظم رهبري در خصوص جنبش نرم افزاري و توليد علم برگزار مي شود.
وي با بيان اينكه اطلاع رساني اين جشنواره از اول ارديبهشت ماه آغاز، و تا دهم آبان ماه ادامه داشت، افزود: آثار رسيده به دبيرخانه در موضوعات مختلف و به صورت مقالات، نشريات علمي، پايان نامه ها، اختراع و ابتكار، ممتازان تحصيلي و كسب مقام در مجامع علمي معتبر، مورد ارزيابي استادان مجرب و متخصص در گروه هاي مختلف تحصيلي قرار گرفت.
دبير هشتمين جشنواره دانشجويان ممتاز، مبتكر و نوآور بسيجي استان بوشهر با اشاره به اينكه نفرات اول تا سوم هر گروه به عنوان برگزيده انتخاب و مورد تجليل قرار مي گيرند، اظهار داشت: آثار كليه دانشجوياني كه در مرحله استاني به عنوان برگزيده انتخاب مي شود، جهت شركت در جشنواره كشوري به دبيرخانه سازمان بسيج دانشجويي ارسال مي گردد.
لازم به ذكر است، اين جشنواره ساعت 8 صبح دوم آذرماه سال جاري در سالن مجتمع فرهنگي- هنري بوشهر برگزار خواهد شد./انتهاي پيام/