اظهارات رئیس جمهور اتریش درباره سوئیفت ناشی از بی اطلاعی است
 عراقچی در گفت و گوی ویژه خبری:
عراقچی گفت: هرکس به رفع تحریم سویفت شک دارد برود به بانک مرکزی و خودش از نزدیک اتصال بانکهای ایران به سویفت را ببیند.
تعداد نظرات: ۷
ali
Germany
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
رئیس جمهور یک مملکت! اونم یه کشور اروپایی!همون های که برای شما بت شدن!همونا گفتن مشکل سویفت حل نشده!!مگه رئیس جمهور ایران که بگیم حواسش نبوده مثل حاج حسن که حواسش نبود اونجا(فرنگ) یکشنبه ها تعطیله!!!1000 LCباز نمیشه
صابر
-
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
حاج حسن پارتیش قویه زنگ زده بود رییس و روئسا امدن بانک هاشون را براش باز کردن و lcها را باز کردن و مهر کردن دادن آورد .
جمال دشتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
اظهارات رئیس جمهور اتریش درباره سوئیفت ناشی از عدم هماهنگی با ما بود!!! آخه ما بارها در جلسات محرمانه تاکید کردیم که مردم ما محرم نیستند و نباید همه چیز را بدونند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
نه ایشون از رئیس جمهور اتریس به اوضاع اتریش و مناسبات و دلایل لغو سفر روحانی به اتریش واقف تره. چطوره یه دوره هم همونجا همین مسیر رو ادامه بده
دولت راستگویان
United States of America
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
ظاهرا رئیس جمهور اتریش بدلیل بی سوادی و بی شناسنامگی ، تا اطلاع بعدی از اظهار نظر درباره برجام منع شده است و باید کلیه اطلاعات خود را قبل از بیان ابتدا، با جناب اقای ظریف حفظه الله هماهنگ نماید ، در غیر اینصورت پرونده ایشان به اقای رئیس جمهور ارسال تا اقدامات تنبیهی را جهت روانه ساختن ایشان(رئیس جمهور اتریش) به سفر جهنم اتحاذ شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
اظهارات رییس جمپور اتریش ناشی از بی اطلاعی بوده است اظهارات ریس جمپور خودمون ناشی از اطلاع بوده است!
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
خلاصه هر طور بشه یه حرفی واسه توجیه دارین دیگه ... کنتور که نمیخواد همینطور میگیم دهن پر کنه. آقا تاثیراتی که شما و دولت محترم میگه در زندگی من یکی که احساس نشده چه برسه به 80 میلیون!!!!! این ما بودیم که باز رکب خوردیم من جای شما بودم همین فردا اقدام به افزایش سانتریفیوژها و قلب راکتور اراک میکردم و کلا جامعه بین الملل و بیخیال میشدم آخه من که نون و آبمو از سر خیابونها نیویورک نمیخرم و فقط دل میدادم به فرمایشات عزیز رهبرم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار