کنسرتی را دزدانه برگزار می‌کنند و بعد هم خوشحالند!/ قم جای برگزاری کنسرت نیست
حجت‌الاسلام سعیدی:
امام جمعه قم گفت: می آیند و کنسرتی را دزدانه برگزار می کنند و بعد هم خوشحالند که در قم کنسرتی برگزار شد و می گویند این مسئله شکسته شد. چه چیزی را شکستید؟ داد مراجع و متدینین را درآوردید، مردم و علما نگران شدند. 
تعداد نظرات: ۷
متولد 37
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
اگر قم مکانی خاص و حرمت خود را دارد که دارد چرا در قم بی حجاب یا به تعبیر خودتان بد حجاب وجود دارد که بیایند در این کنسرت ها قبح شکنی کنند؟ چرا جلوی بی حرمتی بی حجابی گرفته نمی شود. قم و بد حجابی!! چطور می شود باور کرد. وقتی در برابر منکرات در قم اعتراض نمی شود آرام آرام کار به جایی می رسد که می آیند کنسرت برگزار می کنند و بعدش هم کارهای دیگر. اولین منکری که اتفاق افتاد باید برخورد قاطع شود و جلویش گرفته شود تا حساب دستشان بیاید. چرا در دانشگاه قم استادی به قرآن توهین می کند و صدای کسی در نیامد؟ آرام آرام دارند ذائقه ها را عوض می کنند این هم آثار موفقیتشان.
MV
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
سلام
متاسفانه بعضی از روحانیون تصور می کنند که قم برای این ها هست و مردم عادی و اصیل قم هم حق هیچ کاری را ندارند چرا صدای این همه برج سازی و ساختمان های بزرگ وابسته به حوزه های علمیه و اصراف و خرج های بیهوده در آن ها بلند نمی شه ...حتی رهبری هم از بودجه های کلانی که خرج این ساختمان های عظیم در بهترین نقاط قم میشه ناراضی هستن./// من قمی هستم و دوست دارم متعادل باشم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
شما اول نوشتن اسراف رو یاد بگیر بعد در موردش نظر بده
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
اگه کنسرت مشکل داره باید همه جا لغو بشه نه فقط قم! کل مملکت اسلامی هس یا فقط قم و مشهد؟! متاسفانه زور علمای ما نمیرسه ک قوانین اسلام رو در کل کشور پیاده کنن
ناشناس
Netherlands
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
بحث زور علما نیست نفهمی برخی مسئولینه که برای رسیدن به رای به قول عطاران که حاضر بود برای خنداندن شوارشم در بیاره حاضرند برای رای این کارها رو هم بکنند .
در ضمن تمام مملکت اسلامی است اما برخی مشاهد قداست دارند و درک این موضوع سخت نیست . کما اینکه در عربستان فقط حدود مکه مکره است که برخی تحریم ها و شرایط را دارد و قس علی هذا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
اشتباه منفی دادم حرف درستی زدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
اينا دزدان غيرت مردم هستن !
ارسال نظرات
آخرین اخبار