معاون فرهنگی شرکت بهرهبرداری مترو در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: معاونت فرهنگی شرکت بهرهبرداری مترو فضایی بالغ بر ۱۱۰ هکتار را در اختیار دارد؛ یعنی یک شهر زیر زمینی که باید توسط آن فرهنگ، سبک زندگی و آموزش شهروندی را به مسافران مترو منتقل کند. ما در میان این ۱۱۰ هکتار، فضاهای خاصی مانند ایوان انتظار، ۴ راه ولیعصر و زیرگذرهای پر رفت و آمد را در اختیار داریم و سعی می کنیم با تمام توان تا روزی که هستیم برنامههایی شاد و مخاطب پسند را برگزار نماییم. در تمام مناسبتها سعی کردیم علاوه بر بسترسازیهای مناسب اجتماعی، برنامههایی متناسب با آن مناسبتها اجرا کنیم تا وقتی مسافران ما از این گذرگاهها عبور میکنند خستگی از تنشان خارج شود.
معاون فرهنگی شرکت بهرهبرداری مترو در نهایت نوید اجرای برنامههای متنوع فرهنگی و مناسبتی را در ایام پیشروی رجب و شعبان را داد و گفت: برنامههایی چون اهدای گل و شیرینی، اجرای تئاتر، ایستگاه صلواتی و جشنهای پویا همراه با آموزشهای شهروندی را در نقاط مختلف شهر زیرزمینیمان اجرایی خواهیم کرد.