
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد
برپایی پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی «عطرسیب» در شهریور ماه
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطرسیب در راستای حمایت از هیئت ها، مساجد و حسینیههای شهر تهران در شهریور ماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی درباره این نمایشگاه اظهار داشت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران هرساله در راستای تقویت باورهای آئینی و دینی اصحاب هیئتهای مذهبی، حسینیه ها، مساجد و کانونهای مذهبی و همچنین با هدف حمایت از کسب و کار حسینی در سطح شهر تهران نمایشگاه عطر سیب را برگزار میکند.
وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه عطر سیب علاوه بر توجه اصولی به رویکردهای فرهنگی و ارائه محتوای مناسب در جلسات مذهبی، خدمات مناسب و محصولات متنوع باکیفیت و ارزان قیمت به تشکلهای مذهبی به صورت متمرکز و دریک مکان ارائه میشود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری هرچه باشکوهتر عطر سیب در سال جاری گفت: در نمایشگاه عطر سیب امسال نیز بناداریم در راستای حمایت از تولید ملی- ایرانی، ابتکارات در حوزه تولید و همچنین حمایت از تولیدکنندگان ایرانی در تمامی محصولات و خدمات را مدنظر قرار دهیم.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه محصولات فرهنگی، امکانات سخت افزاری، مواد غذایی، تجهیزات برقی، صوتی، صنعتی و آشپزخانهای عرضه میشود، افزود: نمایندگان هیئات، حسینیهها و مساجد پایتخت میتوانند با مراجعه به این نمایشگاه از محصولات فرهنگی، مذهبی، تبلیغی و ترویجی (کتیبه، بیرق، پرچم و...)؛ تجهیزات و امکانات سخت افزاری، پشتیبانی و تدارکاتی؛ موادغذایی و محصولات ارگانیک و پذیرایی، تجهیزات صنعتی و آشپزخانه ای، صوتی، برقی و الکتریکی و محصولات شوینده و بهداشتی با قیمت مناسب بهرهمند شوند.
عبدالهی یادآورشد: نمایشگاه عطر سیب از جمله توفیقاتی است که در چندسال گذشته نصیب مجموعه مدیریت شهری و شهرداری تهران شده است تا ضمن برگزاری این نمایشگاه، بستر مناسب برای حمایت از هیاتهای مذهبی و حضور این هیاتها در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام را فراهم کند.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید ملی و داخلی و موضوع اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: ما نیز این موضوع را ارج نهادیم و مورد توجه ویژه قرار داده ایم که و در این زمینه گامهای موثری نیز برداشته شده است. عطر سیب با حال و هوای محرم آمیخته است و تولیدات این نمایشگاه با فرهنگ بومی همخوانی کامل دارد.
عبدالهی، از تمامی ظرفیتهای حقیقی و حقوقی تولید و تامین کننده اقلام، کالاها، تجهیزات، محصولات و ارائه دهندگان خدمات آموزشی، تبلیغی، فرهنگی، هنری و... مورد نیاز کسب وکار حسینی دعوت کرد تا ضمن حضور در این دوره اجرایی نمایشگاه نسبت به ارائه یا فروش محصولات و خدمات خود بر اساس سیاستهای اجرایی نمایشگاه (بهترین کیفیت و کمترین قیمت) اقدام نمایند.
وی فعالیتهای اصلی این نمایشگاه را مردم محور دانست و تصریح کرد: کیفیت کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه میشود از بهترین هاست و ما برای اصلاح الگوی مصرف هدفگذاری کردیم تا از محصولات شرکتهای دانش بنیان و نخبگان در حوزههای محتوای و فنی هیاتها استفاده شود.
به گفته عبدالهی، تولیدکنندگان محصولات غذایی، تجهیزات صوتی، تجهیزات صنعتی و آشپزخانه ای، اقلام مذهبی تبلیغاتی و محصولات فرهنگی با اولویت تولیدکنندگان ایرانی میتوانند تا دوم مردادماه در سایت www.atresib۹۶.ir ثبت نام کنند. همچنین متقاضیانی که محصولات و خدماتی خارج از موضوعات مذکور دارند که مورد نیاز کسب و کار حسینی است میتوانند با شماره تلفن ۹۶۰۲۱۶۹۵ - ۰۲۱ دبیرخانه دائمی نمایشگاه واقع در اداره کل فرهنگی تماس حاصل نمایند.
وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه عطر سیب علاوه بر توجه اصولی به رویکردهای فرهنگی و ارائه محتوای مناسب در جلسات مذهبی، خدمات مناسب و محصولات متنوع باکیفیت و ارزان قیمت به تشکلهای مذهبی به صورت متمرکز و دریک مکان ارائه میشود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری هرچه باشکوهتر عطر سیب در سال جاری گفت: در نمایشگاه عطر سیب امسال نیز بناداریم در راستای حمایت از تولید ملی- ایرانی، ابتکارات در حوزه تولید و همچنین حمایت از تولیدکنندگان ایرانی در تمامی محصولات و خدمات را مدنظر قرار دهیم.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه محصولات فرهنگی، امکانات سخت افزاری، مواد غذایی، تجهیزات برقی، صوتی، صنعتی و آشپزخانهای عرضه میشود، افزود: نمایندگان هیئات، حسینیهها و مساجد پایتخت میتوانند با مراجعه به این نمایشگاه از محصولات فرهنگی، مذهبی، تبلیغی و ترویجی (کتیبه، بیرق، پرچم و...)؛ تجهیزات و امکانات سخت افزاری، پشتیبانی و تدارکاتی؛ موادغذایی و محصولات ارگانیک و پذیرایی، تجهیزات صنعتی و آشپزخانه ای، صوتی، برقی و الکتریکی و محصولات شوینده و بهداشتی با قیمت مناسب بهرهمند شوند.
عبدالهی یادآورشد: نمایشگاه عطر سیب از جمله توفیقاتی است که در چندسال گذشته نصیب مجموعه مدیریت شهری و شهرداری تهران شده است تا ضمن برگزاری این نمایشگاه، بستر مناسب برای حمایت از هیاتهای مذهبی و حضور این هیاتها در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام را فراهم کند.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید ملی و داخلی و موضوع اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: ما نیز این موضوع را ارج نهادیم و مورد توجه ویژه قرار داده ایم که و در این زمینه گامهای موثری نیز برداشته شده است. عطر سیب با حال و هوای محرم آمیخته است و تولیدات این نمایشگاه با فرهنگ بومی همخوانی کامل دارد.
عبدالهی، از تمامی ظرفیتهای حقیقی و حقوقی تولید و تامین کننده اقلام، کالاها، تجهیزات، محصولات و ارائه دهندگان خدمات آموزشی، تبلیغی، فرهنگی، هنری و... مورد نیاز کسب وکار حسینی دعوت کرد تا ضمن حضور در این دوره اجرایی نمایشگاه نسبت به ارائه یا فروش محصولات و خدمات خود بر اساس سیاستهای اجرایی نمایشگاه (بهترین کیفیت و کمترین قیمت) اقدام نمایند.
وی فعالیتهای اصلی این نمایشگاه را مردم محور دانست و تصریح کرد: کیفیت کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه میشود از بهترین هاست و ما برای اصلاح الگوی مصرف هدفگذاری کردیم تا از محصولات شرکتهای دانش بنیان و نخبگان در حوزههای محتوای و فنی هیاتها استفاده شود.
به گفته عبدالهی، تولیدکنندگان محصولات غذایی، تجهیزات صوتی، تجهیزات صنعتی و آشپزخانه ای، اقلام مذهبی تبلیغاتی و محصولات فرهنگی با اولویت تولیدکنندگان ایرانی میتوانند تا دوم مردادماه در سایت www.atresib۹۶.ir ثبت نام کنند. همچنین متقاضیانی که محصولات و خدماتی خارج از موضوعات مذکور دارند که مورد نیاز کسب و کار حسینی است میتوانند با شماره تلفن ۹۶۰۲۱۶۹۵ - ۰۲۱ دبیرخانه دائمی نمایشگاه واقع در اداره کل فرهنگی تماس حاصل نمایند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.