به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هوشمند سفیدی، رئیس جشنواره تبلیغات ایران با اعلام این موضوع گفت: در قالب این جشنواره برترین آثار تبلیغاتی کشور در قالب 40 رسانه تبلیغی و در حدود 120 اثر انتخاب شده و به آنها شاهین و لوح افتخار اعطاء خواهد شد.
وی افزود: آثار مورد نظر شرکتهای تبلیغاتی، برندها و روابط عمومیها از اول بهمن تا پایان ماه مذکور دریافت و در فرآیند داوری قرار خواهد گرفت.
سفیدی با اشاره به اینکه در این دوره جشنواره نیز از 2 چهره ماندگار تبلیغات ایران تجلیل خواهد شد افزود: بخش ویژه جشنواره به مصرف بهینه انرژی شامل سوخت (بنزین و گاز) آب و برق اختصاص خواهد داشت.
وی همچنین از برگزاری 4 کارگاه آموزشی همزمان در 9 اسفند در موضوعات تبلیغات دیجیتال، تبلیغات در دنیای معاصر، تدوین کمپین تبلیغاتی و خلاقیت در تبلیغات خبر داد.