
کد خبر:۶۷۶۷۷۱
مدیر روابط عمومی علوم پزشکی خراسانشمالی:
وبسایت دانشگاه باید از جذابیتهای خاص بصری و محتوایی برخوردار باشد
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسانشمالی گفت: وبسایت نمادی از دانشگاه است و باید پویا و اکتیو بوده و از جذابیتهای خاص بصری و محتوایی برخوردار باشد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین جلسه کمیته وب سایت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال جاری با حضور اعضای این کمیته در تالار اندیشه دانشگاه برگزار شد.
پیمان فیضی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به لزوم ایجاد تغییرات کاربردی در سایت دانشگاه در این جلسه اظهار داشت: با رصد و بررسی وب سایت دانشگاههای بزرگ ایران و جهان متوجه شدیم که تمامی دانشگاهها از چهار چوبهای نوین برای وب سایت خود استفاده نمودهاند.
فیضی ادامه داد: فرم وب سایت بزرگترین دانشگاههای جهان بیشتر علمی و تحقیقاتی است، اما در کشور ما به دلیل مراجعه عموم مردم جامعه به سایت دانشگاهها، نیاز است که امکان دسترسی آسان به خدمات نظام سلامت نیز علاوه بر بخش علمی و تحقیقاتی در سایت دانشگاه فراهم باشد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه وب سایت را نمادی از دانشگاه عنوان کرد که باید پویا و اکتیو بوده و از جذابیتهای خاص بصری و محتوایی برخوردار باشد و تصریح کرد: حاصل تجزیه و تحلیل وب سایتهای مختلف به ما ایدههای خوبی داده است و کمیته سایت دانشگاه در تلاش است برای ایجاد تغییرات کاربردی و نوین در سایت اقداماتی انجام دهد.
پورخیاط معاون وب سایت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در پایان این جلسه گفت: جلسات این کمیته به منظور بررسی کیفی سایت دانشگاه در حوزه فارسی و انگلیسی و در راستای ایجاد تغییرات اساسی جهت ارائه خدمات بهتر در حوزههای مختلف بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق سایت دانشگاه برگزار میشود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.