آخرین اخبار:
کد خبر:۶۸۲۷۳۷
مدير پيام‌رسان گپ:

۱۰ میلیون نفر در پیام رسان‌های داخلی هویت خود را ثبت کرده‌اند/ «گپ» به صورت خصوصی اداره می‌شود

مدير پيام‌رسان ایرانی گپ گفت: اين پيام‌رسان تنها پروژه‌ای است كه خصوصی اداره می‌شود و برخلاف ساير پيام رسان‌ها، دارای طرح تجاری بوده و سياستش تجاری است.
امید ملائی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، مهدی انجيدنی مدير پيام‌رسان ایرانی گپ در نشست «بررسی پيام‌رسان‌های ايرانی، كارآفرينی و خلاقيت» كه با حضور فعالان و نخبگان علمی و فرهنگی در سالن كنفرانس دانشگاه بين المللی امام رضا(ع) برگزار شد، مطالبی را در مورد عملكرد و چالش‌های پيام‌رسان‌های ايرانی و نيز چشم‌انداز آن بيان كرد.
 
مهدی انجیدنی با اشاره به فضاسازیی‌های منفی در خصوص حفظ حریم خصوصی افراد در پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: با وجود فضاسازی‌های منفی نزدیک به ۱۰ میلیون نفر در پیام رسان‌های داخلی هویت خود را ثبت کرده‌اند.

مدير پيام‌رسان ایرانی گپ با اشاره به خدمات این پيام‌رسان اظهار كرد: اطلاعات، خدمات، بازی و سرگرمی، چت دو نفره و ايجاد گروه، كسب درآمد، كيف پول همراه، ارسال و درخواست وجه و ارسال عكس و ويدئو از ويژگی های اين پيام‌رسان داخلی است.

وی تصريح كرد: اين پيام‌رسان تنها پروژه‌ای است كه به صورت خصوصی اداره می شود و برخلاف ساير پيام رسان‌ها، دارای طرح تجاری بوده و سياستش تجاری است.

انجیدنی ادامه داد: ۵۰ نیروی رسمی و قراردادی در این پیام‌رسان مشغول به فعالیت هستند و تعدادی نیز در حوزه‌های مختلف از جمله تولید محتوا و برنامه‌نویسی به صورت غیر مستقیم با ما همکاری می‌کنند.

مدير پيام‌رسان ایرانی گپ با اشاره به اينكه ما بايد برای پايداری كسب و كار تلاش كنيم، افزود: كل پيام رسان‌های دنيا از سه روش حفاظت از اطلاعات كشور همانند پيام‌رسان‌های بومی اروپا، جلوگيری از خروج اطلاعات و پرداخت هزينه از سوی كشورها و تجارت و خريد و فروش كسب درآمد می كنند.

وی اظهار كرد: امكاناتی در راستای ارتقای كسب و كار در پيام رسان گپ ايجاد شده است و جذب استارتاپ‌ها از اهداف و دغدغه‌های اصلی ماست، با جذب استارتاپ‌ها تعداد مشاغل به صورت سيستماتيك افزايش يافته و كسب و كار گسترش می يابد.

انجيدنی،  به معضلات كسب و كار فضای مجازی و فراهم آمدن زمينه جرم و رشد بزهكاري در اين گونه فضاها اشاره كرد و گفت: انواع و اقسام كلاهبرداری‌های ميليونی در فضاهای مجازی انجام می شود كه از هيچ طريقی قابل پيگيری و شناسایی نيست اما در پيام‌رسان گپ، تمام پرداخت‌ها قابل شناسايی و مشخص است و ما تنها به عنوان واسطه بين خريدار و فروشنده عمل می كنيم.

مدير پيام‌رسان ایرانی گپ در پایان خاطرنشان كرد: پيام‌رسان‌ها تجميع‌كننده كسب و كارها هستند و كسب و كار راحت‌تر صورت می گيرد،كسانی برنده و موفق می شوند كه بستر كسب و كار را به صورت تجميع كالا و خدمات انجام دهند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار