فراکسیون اصلاح‌طلبان طرح عدم کفایت روحانی را کلید زد + سند
در حالی که حجاریان از تئوریسین‌های اصلی جریان اصلاح‌طلب به‌تازگی مدعی شده بود که اصولگرایان برای روحانی خواب‌هایی دیده‌اند، چند عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس شورای اسلامی طرح عدم‌کفایت رئیس‌جمهور را تهیه کرده‌اند و در حال جمع‌آوری امضا هستند.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
صبر مردم هم از این بی کفایتی حدی دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
سلام باشرایطی که دولت بوجود اورده وبندها ئیکه که در بالا به انها اشاره شده همه وهمه نشان از بی برنامه گی دولت در هدایت جاممه دارد واوج ان ونبود نطارت از رئیس دولت در امور وزرا بهم ریختگی دلار ارز خودرو مسکن ارزاق عمومی ونارضایتی اقشار مردم من مثال کوچکی میزنم هم اکنون می فرمایید در وزارت نیرو خاموشیهای گستر ده درسطح کشور ونارضایتی عمومی بدون دلیل مگر رشد مصرف چه میزان اضافه شده اکثر کارخانجات تعطیل است و...اما با همین کار خود زیر اب دولت را زدند در زمان اقای احمدی نزاد قبلش همین خاموشیها بود اما چون شخص رئیس جمهور پای کار بود همه خاموشیها خذف نمودوهیچ اتفاقی نیفتاد می توانید امار ان زمان را نگاه کنید اقای وزیر بدلیل دوری از ایران هیچگونه تسلطی بر وزارتخانه ندارد وفقط ابروی دولت امیدو....را از بین می برد می توانید بررسی کنید این مثال ک.چکوکی بود وسایر جاها هم به همچنین این دولت با این وضع به سر منزل مقصود در هیچ زمینهای نخواهد رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
این کار فرار رو به جلوی اصلاح طلبان است که میخواهند خود را قهرمان نشان دهند و از روحانی عبور کنند و در انتخابات بعدی دوباره بتوانند در قدرت باشند این کار کاملا اشتباه است و جبهه انقلاب باید با این ترفند مقابله کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
بی کفایتی روحانی که از اول مثل روز مشخص بود. اگر نمایندگان مستقل این طرح را مطرح کرده بودند جای شک کمتر بود اما مطرح شدن آن توسط جناح منفور اصلاح طلبان بعد از آن همه حمایت، شائبه فرصت طلبی و ماهی گرفتن از آب گل آلود را دارد. یعنی می خواهند وجهه اجتماعی برای خود کسب کنند و دایه مهربانتر از مادر شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار