کد خبر:۷۱۵۳۴۲
مدیر پژوهشی دانشگاه صنعتی بیرجند:

مرکزی با هدف تحقق مسئولیت اجتماعی شرکتی در دانشگاه صنعتی بیرجند ایجاد می‌شود

مدیر پژوهشی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: ایجاد مرکزی با هدف بکارگیری بازاریابی محتوایی جهت تحقق مسئولیت اجتماعی شرکتی ایجاد خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، اسماعیل هداوندی، مدیر پژوهشی دانشگاه صنعتی بیرجند از ایجاد مرکزی با هدف بکارگیری بازاریابی محتوایی جهت تحقق مسئولیت اجتماعی شرکتی در دانشگاه صنعتی بیرجند خبر داد.

هداوندی اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) در دنیای کسب و کار به هدایت و اداره‌ کسب‌و‌کار‌ها و اقدامات آن‌ها به شیوه‌ای اخلاقی و مسئولانه مرتبط است و امروزه نسل ۳ بازاریابی شرکتی از این مفاهیم استفاده می‌کند، آنچنان که نسل جدید بازاریابی را بازاریابی ارزش محور نامیده‌اند. در آن شرکت‌ها مشتریان را افرادی می‌دانند که ذهن و عقل و روح دارند و ارزش‌های عدالت اجتماعی، زیست محیطی، اقتصادی و ... برای ایجاد دنیایی بهتر، برای آن‌ها اهمیت دارد؛ بنابراین شرکت‌ها باید ماموریت، چشم انداز و ارزش‌هایی برای کمک به جهان و ارائه راه حل برای مسائل جامعه ارائه دهند.

مدیر پژوهشی دانشگاه صنعتی بیرجند مسئولیت اجتماعی شرکتی و حرفه‌ای را به عنوان رمز توسعه یافتگی برشمرد و اشاره کرد: اگر آلمان کشوری توسعه یافته است به خاطر این است که در قانون اساسی آن آمده است "دارایی و مالکیت، وظیفه می‌آورد و استفاده از آن هم باید به نفع عموم تمام شود" و تمام احاد ملت به قانون اساسی به عنوان میثاق ملی متعهدند.

وی در پایان با اشاره به اهتمام دانشگاه صنعتی بیرجند در جهت تبیین مفاهیم مسئولیت اجتماعی شرکتی و حرفه‌ای از تشکیل تیمی جهت تولید محتوا در این زمینه خبر داد و گفت: همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند و متخصصین جامعه پزشکی در جهت ترویج و ارتقای سلامت عمومی برای بیمارن ایجاد شده است. در این زمینه تا کنون پنج موشن جهت کمک به بیمارن سرطانی توسط تیم دانشگاه صنعتی بیرجند تولید شده است.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار