
مدیر عامل میادین میوه و تره بار تغییر کرد
با حکم محمد علی افشانی شهردار تهران، «سید سعید راد» به عنوان مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمدعلی افشانی در این حکم با اشاره به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده «سید سعید راد» و با استناد به مصوبه هیات مدیره سازمان، وی را به عنوان مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار منصوب کرد.
شهردار تهران در حکم صادره با اشاره به تحقق اهداف «شهر زیست پذیر و شهروند مشارکت پذیر»، بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای شهرداری تهران برای خدمات رسانی مفید و موثر به شهروندان تهران را مورد تاکید قرار داد.
همچنین در حکم مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، بر تنظیم مجموعه سیاستها، فعالیتها و اقدامات این سازمان بر اساس اسناد فرادست و مصوب و برنامه شهردار تهران برای اداره شهر با هماهنگی هیات مدیره سازمان و در چارچوب قانون و رعایت حقوق مردم تاکید شده است.
گفتنی است، «سید سعید راد» که دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران و متخصص MBA است، از نیروهای مجموعه شهرداری تهران بوده و پیش از این مسئولیت معاونت برنامه ریزی، بازاریابی و توسعه شرکت شهروند را بر عهده داشته است.
شهردار تهران در حکم صادره با اشاره به تحقق اهداف «شهر زیست پذیر و شهروند مشارکت پذیر»، بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای شهرداری تهران برای خدمات رسانی مفید و موثر به شهروندان تهران را مورد تاکید قرار داد.
همچنین در حکم مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، بر تنظیم مجموعه سیاستها، فعالیتها و اقدامات این سازمان بر اساس اسناد فرادست و مصوب و برنامه شهردار تهران برای اداره شهر با هماهنگی هیات مدیره سازمان و در چارچوب قانون و رعایت حقوق مردم تاکید شده است.
گفتنی است، «سید سعید راد» که دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران و متخصص MBA است، از نیروهای مجموعه شهرداری تهران بوده و پیش از این مسئولیت معاونت برنامه ریزی، بازاریابی و توسعه شرکت شهروند را بر عهده داشته است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.