
فراخوان اولین دوره جشنواره رسانهای برکت منتشر شد
فراخوان اولین دوره جشنواره رسانهای برکت در سه بخش حل مسئلهی محرومیت با گروههای مردمی، حل مسئلهی محرومیت با نهادها و سازمانها و بخش ویژهی پیشرفت منتشر شد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از دبیرخانه جشنواره رسانهای برکت، فراخوان اولین دوره این جشنواره در سه بخش حل مسئلهی محرومیت با گروههای مردمی، حل مسئلهی محرومیت با نهادها و سازمانها و بخش ویژهی پیشرفت منتشر شد.
جشنواره رسانهای برکت که با شعار "رسانهی مسئول، رسانهی حل مسئله" آغاز به کار کرده است ضمن تاکید جدی بر نقش رسانهها در فرآیند حل مسئله، یکی از مهمترین شاخصهای آن برای ارزیابی آثار رسانهای را نقش آفرینی آنها برای حل مسئله میداند.
رقابت آثار رسانهای در این جشنواره در سه بخش اشاره شده، در قالبهای: کمپین، برنامه تلوزیونی، گزارش خبری تلویزیونی، گزارش خبری رادیویی، گزارش خبری مکتوب، مستند، فیلم کوتاه، کلیپ، موشن گرافیکو انیمیشن، گرافیک [پوستر]، عکس، موسیقی و سرود برگزار میگردد.
علاقهمندان به حضور در جشنوارهی رسانهای برکت تا تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۷ فرصت دارند با مراجعه به سایت barekatfestival.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار رسانهای خود اقدام نمایند.
این جشنواره توسط مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه برگزار خواهد شد.
جشنواره رسانهای برکت که با شعار "رسانهی مسئول، رسانهی حل مسئله" آغاز به کار کرده است ضمن تاکید جدی بر نقش رسانهها در فرآیند حل مسئله، یکی از مهمترین شاخصهای آن برای ارزیابی آثار رسانهای را نقش آفرینی آنها برای حل مسئله میداند.
رقابت آثار رسانهای در این جشنواره در سه بخش اشاره شده، در قالبهای: کمپین، برنامه تلوزیونی، گزارش خبری تلویزیونی، گزارش خبری رادیویی، گزارش خبری مکتوب، مستند، فیلم کوتاه، کلیپ، موشن گرافیکو انیمیشن، گرافیک [پوستر]، عکس، موسیقی و سرود برگزار میگردد.
علاقهمندان به حضور در جشنوارهی رسانهای برکت تا تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۷ فرصت دارند با مراجعه به سایت barekatfestival.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار رسانهای خود اقدام نمایند.
این جشنواره توسط مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه برگزار خواهد شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.