
کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی مردم به هلال احمر برای کمک به سیل زدگان
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از مشارکت ۲۰۰ میلیارد تومانی مردم در کمک به سیل زدگان تاکنون خبر داد و گفت: در کمپین «سیل مهربانی» ۲۷۰ ورزشکار و هنرمند ملی مشارکت داشته اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری با موضوع ستارههای جمعیت هلال احمر؛ کمپین مشارکت ورزشکاران و هنرمندان که با همت پایگاه اینترنتی ورزش ۳ برگزارشده است، امروز در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.
در این نشست شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر اظهار داشت: بررسیهای علمی و تجربهها نشان میدهد بعد از گذشت چند هفته نیازهای مردم مناطق سیل زده بیشتر میشود.
وی ادامه داد: موضوع کودکان و نوجوانان مورد توجه جدی ما قرار دارد و در روزهای اول سعی شد فضای شادی برای کودکان و نوجوانان فراهم شود.
صابونچی اضافه کرد: اکنون تعداد زیادی کتاب و اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده جمع آوری شده و در این مناطق توزیع میشود.
محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر اظهار داشت: در فروردین امسال به میزبانی فدراسیون گلف اعلام شد تا با همکاری ورزشکاران و هنرمندان کمکهای برای سیل زدگان جمع آوری شود.
وی ادامه داد: از دوم فروردین کار جمع آوری کمکهای مردمی آغاز شد و تا به امروز رکوردی در حوزه مشارکت مردمی به جا گذاشتهایم.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر بیان داشت: در بخش مشارکت نقدی تا به امروز ۲۰۰ میلیارد تومان کمک نقدی از سوی مردم جمع آوری شده و به حسابهای هلال احمر واریز شده است.
نصیری با بیان اینکه میزان کمک غیر نقدی مردم ۱۵۲ میلیارد تومان است، گفت: رقم مشارکت نقدی برای اولین بار در طول دوران جلب مشارکتها نسبت به کمکهای غیر نقدی افزایش داشته است و میزان مشارکت نقدی۵۰ میلیارد تومان بیشتر از کمک غیر نقدی است.
وی از ارسال ۱۰ هزار پکیج لوازم خانگی برای مناطق سیل زده خبر داد و گفت: دو هزار پکیج از این تعداد به مناطق سیل زده استان لرستان اختصاص دارد و به افرادی اهدا میشود که اسباب و اثاثیه آنها دچار آسیب شده است.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با تاکید بر اینکه این توضیح لوازم خانگی در همه استانهای سیل زده ادامه خواهد داشت، افزود: در کمپین سیل مهربانی که از ابتدای فروردین راهاندازی کردیم بالغ بر ۲۷۰ ورزشکار و هنرمند ملی کشور مشارکت دارند.
نصیری اضافه کرد: ورزشکاران و هنرمندان با اهدا و فروش مدالها و البسه و هدایای خود در یک حراجی وجه آن را برای کمک به سیل زدگان اختصاص میدهند.
عزیزی رئیس فدراسیون گلف نیز اظهار داشت: شخصیت حقوقی و حقیقی هر فردی اعم از ورزشکار و هنرمند و رسانه به عنوان معلم جامعه شناخته میشود.
وی ادامه داد: ارزش این کار و مشارکت ورزشکاران و هنرمندان در کمک به سیل زدگان در مداومت و ممارست آن است.
عزیزی اضافه کرد: دو پیشنهاد دارم؛ اول اینکه این کمپین کمک رسانی به خارج از مرزها گسترش پیدا کند و و ستارههایی که در سراسر دنیا در کار خیر پیشقدم هستند نیز در این مسیر مشارکت داشته باشند.
رئیس فدراسیون گلف افزود: پیشنهاد دوم این است که برای اینکه این حرکت مشهودتر باشد این فعالیت در یکی از تالارهای بزرگ و با حضور هواداران هر چهره انجام شود؛ به شکلی که هر هوادار بتواند صندلی برای خود خریداری کند و در نهایت کمکهای مالی از این طریق جمع آوری شود.
در ادامه این نشست لیلا بلوکات، هنرمند سینما و تلویزیون و الناز کمپانی قهرمان دو و میدانی، عادل مجللی قهرمان قایق رانی و ابراهیم صادقی سرمربی سایپا از جمع آوری و مشارکت در این کار خیر مطالبی بیان کرده و مردم را به مشارکت در این کمپین جمع آوری کمک برای سیل زدگان دعوت کردند.
همچنین تابلوی نقاشی از سوی لیلا بلوکات و پاروی عادل مجللی قهرمان قایق رانی برای فروش و کمک به سیل زدگان عرضه شد.
در این نشست شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر اظهار داشت: بررسیهای علمی و تجربهها نشان میدهد بعد از گذشت چند هفته نیازهای مردم مناطق سیل زده بیشتر میشود.
وی ادامه داد: موضوع کودکان و نوجوانان مورد توجه جدی ما قرار دارد و در روزهای اول سعی شد فضای شادی برای کودکان و نوجوانان فراهم شود.
صابونچی اضافه کرد: اکنون تعداد زیادی کتاب و اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده جمع آوری شده و در این مناطق توزیع میشود.
محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر اظهار داشت: در فروردین امسال به میزبانی فدراسیون گلف اعلام شد تا با همکاری ورزشکاران و هنرمندان کمکهای برای سیل زدگان جمع آوری شود.
وی ادامه داد: از دوم فروردین کار جمع آوری کمکهای مردمی آغاز شد و تا به امروز رکوردی در حوزه مشارکت مردمی به جا گذاشتهایم.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر بیان داشت: در بخش مشارکت نقدی تا به امروز ۲۰۰ میلیارد تومان کمک نقدی از سوی مردم جمع آوری شده و به حسابهای هلال احمر واریز شده است.
نصیری با بیان اینکه میزان کمک غیر نقدی مردم ۱۵۲ میلیارد تومان است، گفت: رقم مشارکت نقدی برای اولین بار در طول دوران جلب مشارکتها نسبت به کمکهای غیر نقدی افزایش داشته است و میزان مشارکت نقدی۵۰ میلیارد تومان بیشتر از کمک غیر نقدی است.
وی از ارسال ۱۰ هزار پکیج لوازم خانگی برای مناطق سیل زده خبر داد و گفت: دو هزار پکیج از این تعداد به مناطق سیل زده استان لرستان اختصاص دارد و به افرادی اهدا میشود که اسباب و اثاثیه آنها دچار آسیب شده است.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با تاکید بر اینکه این توضیح لوازم خانگی در همه استانهای سیل زده ادامه خواهد داشت، افزود: در کمپین سیل مهربانی که از ابتدای فروردین راهاندازی کردیم بالغ بر ۲۷۰ ورزشکار و هنرمند ملی کشور مشارکت دارند.
نصیری اضافه کرد: ورزشکاران و هنرمندان با اهدا و فروش مدالها و البسه و هدایای خود در یک حراجی وجه آن را برای کمک به سیل زدگان اختصاص میدهند.
عزیزی رئیس فدراسیون گلف نیز اظهار داشت: شخصیت حقوقی و حقیقی هر فردی اعم از ورزشکار و هنرمند و رسانه به عنوان معلم جامعه شناخته میشود.
وی ادامه داد: ارزش این کار و مشارکت ورزشکاران و هنرمندان در کمک به سیل زدگان در مداومت و ممارست آن است.
عزیزی اضافه کرد: دو پیشنهاد دارم؛ اول اینکه این کمپین کمک رسانی به خارج از مرزها گسترش پیدا کند و و ستارههایی که در سراسر دنیا در کار خیر پیشقدم هستند نیز در این مسیر مشارکت داشته باشند.
رئیس فدراسیون گلف افزود: پیشنهاد دوم این است که برای اینکه این حرکت مشهودتر باشد این فعالیت در یکی از تالارهای بزرگ و با حضور هواداران هر چهره انجام شود؛ به شکلی که هر هوادار بتواند صندلی برای خود خریداری کند و در نهایت کمکهای مالی از این طریق جمع آوری شود.
در ادامه این نشست لیلا بلوکات، هنرمند سینما و تلویزیون و الناز کمپانی قهرمان دو و میدانی، عادل مجللی قهرمان قایق رانی و ابراهیم صادقی سرمربی سایپا از جمع آوری و مشارکت در این کار خیر مطالبی بیان کرده و مردم را به مشارکت در این کمپین جمع آوری کمک برای سیل زدگان دعوت کردند.
همچنین تابلوی نقاشی از سوی لیلا بلوکات و پاروی عادل مجللی قهرمان قایق رانی برای فروش و کمک به سیل زدگان عرضه شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.