تمامی درخواستها و شکایتهای زائران اربعین در محل به صورت حضوری رسیدگی شد
ناصر شاهنده، گفت: ما به عنوان یکی از کارگروههای کمیته ثبت نام و اعزام اربعین حسینی به فعالیت در ایام اربعین حسینی پرداختیم و برای نخستین بار در قالب تیمهای کارشناسی، نظارت بر حسن اجرای عملکرد بیمهای و درمانی را انجام دادیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر شاهنده، در خصوص برنامههای انجام گرفته برای ایام اربعین حسینی اظهار کرد: ما به عنوان یکی از کارگروههای کمیته ثبت نام و اعزام اربعین حسینی به فعالیت در ایام اربعین حسینی پرداختیم و برای نخستین بار در قالب تیمهای کارشناسی، نظارت بر حسن اجرای عملکرد بیمهای و درمانی را انجام دادیم.
وی افزود: برنامه ریزیهای خوب و دقیقی برای حضور فعال در ایام اربعین حسینی انجام گرفت و تیمهای کارشناسی مجرب و با تجربه در پایانههای مرزی، شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و به طور سیار در سامرا و طول مسیر حضور یافتند.
شاهنده با اشاره به برنامههای انجام گرفته در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامهها بحث نظارت بر حسن انجام اجرای تعهدات شرکت منتخب بیمه گر و خدمات درمانی به زائران بود؛ البته امسال با توجه به فعالیت واحد امداد و راهنمایی زائر بر عملکرد این بخش نیز نظارت میکردیم.
وی تصریح کرد: رسیدگی به درخواستها و شکایتهای زائران و تسریع رفع مشکلات آنها در ایام اربعین حسینی به خوبی و با دقت و اهتمام ویژهای انجام گرفت به گونهای که تمامی درخواستها در محل مورد بررسی قرار میگرفت و هیچ درخواستی به زمان بعد از اربعین موکول نشد.
شاهنده تاکید کرد: خوشبختانه عملکرد خوبی را از همکاران بیمه شاهد بودیم و تمامی درخواستها به صورت حضوری رسیدگی شد که این موضوع رضایتمندی زائران را به دنبال داشت.
وی با بیان اینکه طبق بازرسیها و نظرسنجیها بیمه به تعهدات خود به خوبی عمل کرد گفت:تمامی دغدغه ما این بود که زائران احساس کنند خدمات لازم بابت مبلغ پرداختی برای بیمه و خدمات درمانی را دریافت کرده اند و این موضوع به آینده و روزهای بعد از اربعین موکول نگردد.
مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: البته انتظار داریم که بیمه در سالهای آتی از کارشناسان متخصصی که به جغرافیای محیطی اشراف داشته باشند استفاده نماید و همچنین تعداد پایگاههای مستقر در کشور میزبان و مرزها را افزایش دهد.
وی در پایان اظهار کرد: زائران میتوانند برای ارائه شکایات و گزارشهایی که احیانا در ایام اربعین حسینی مطرح نشده و به بعد موکول گردیده است، به سامانه bazresi.haj.ir مراجعه نمایند.
وی افزود: برنامه ریزیهای خوب و دقیقی برای حضور فعال در ایام اربعین حسینی انجام گرفت و تیمهای کارشناسی مجرب و با تجربه در پایانههای مرزی، شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و به طور سیار در سامرا و طول مسیر حضور یافتند.
شاهنده با اشاره به برنامههای انجام گرفته در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامهها بحث نظارت بر حسن انجام اجرای تعهدات شرکت منتخب بیمه گر و خدمات درمانی به زائران بود؛ البته امسال با توجه به فعالیت واحد امداد و راهنمایی زائر بر عملکرد این بخش نیز نظارت میکردیم.
وی تصریح کرد: رسیدگی به درخواستها و شکایتهای زائران و تسریع رفع مشکلات آنها در ایام اربعین حسینی به خوبی و با دقت و اهتمام ویژهای انجام گرفت به گونهای که تمامی درخواستها در محل مورد بررسی قرار میگرفت و هیچ درخواستی به زمان بعد از اربعین موکول نشد.
شاهنده تاکید کرد: خوشبختانه عملکرد خوبی را از همکاران بیمه شاهد بودیم و تمامی درخواستها به صورت حضوری رسیدگی شد که این موضوع رضایتمندی زائران را به دنبال داشت.
وی با بیان اینکه طبق بازرسیها و نظرسنجیها بیمه به تعهدات خود به خوبی عمل کرد گفت:تمامی دغدغه ما این بود که زائران احساس کنند خدمات لازم بابت مبلغ پرداختی برای بیمه و خدمات درمانی را دریافت کرده اند و این موضوع به آینده و روزهای بعد از اربعین موکول نگردد.
مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: البته انتظار داریم که بیمه در سالهای آتی از کارشناسان متخصصی که به جغرافیای محیطی اشراف داشته باشند استفاده نماید و همچنین تعداد پایگاههای مستقر در کشور میزبان و مرزها را افزایش دهد.
وی در پایان اظهار کرد: زائران میتوانند برای ارائه شکایات و گزارشهایی که احیانا در ایام اربعین حسینی مطرح نشده و به بعد موکول گردیده است، به سامانه bazresi.haj.ir مراجعه نمایند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.