معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به اینکه شاهد استقبال روزافزون مردم از میادین میوه و تره بار هستیم، گفت: مدیریت و هماهنگی اثربخش سازمان مدیریت میادین، باعث رضایتمندی شهروندان از عملکرد میادین میوه و تره بار شده است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یزدانی در سخنان خود در جمع مدیران روابط عمومی شهرداری تهران گفت: شرایط اقتصادی جامعه از دیگر دلایل افزایش اقبال عمومی نسبت به میادین میوه و تره بار است، چنانچه به عنوان نمونه، قیمت پرتقال که در میادین میوه و تره بار بین ۳ تا ۴ هزار تومان است، در فروشگاههای شمال شهر ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان و در فروشگاههای جنوب شهر ۵ تا ۷ هزار تومان به فروش میرسد.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر میوه و تره بار، در بحث گوشت قرمز، مرغ و آبزیان نیز از شرایط خوبی در میادین میوه و تره بار برخوردار هستیم، اظهار کرد: مردم با مراجعه به این مراکز، میتوانند مایحتاج روزانه و هفتگی خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه کنند.
مهندس یزدانی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار داریم و تا پایان سال ۱۰ بازار جدید نیز احداث میشود، تصریح کرد: با اولویت محلههایی که فاقد بازار هستند، احداث ۲۲ بازار برای سال آینده و ۱۵ بازار برای سال ۱۴۰۰ را در دستور کار داریم.
بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ معاون شهردار تهران در پایان، کیفیت مطلوب، مکان یابی مناسب، دسترسی آسان و قیمت ارزان را از جمله دلایل و عوامل استقبال شهروندان از میادین میوه و تره بار بر شمرد و خاطرنشان کرد: همه محلههای تهران باید بازار میوه و تره بار داشته باشند و از این رو، احداث یک بازار میوه و تره بار در هر محله تهران را هدفگذاری کردهایم.