کد خبر:۸۱۰۹۲۷

احداث بازار میوه و تره بار در هر محله تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به اینکه شاهد استقبال روزافزون مردم از میادین میوه و تره بار هستیم، گفت: مدیریت و هماهنگی اثربخش سازمان مدیریت میادین، باعث رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد میادین میوه و تره بار شده است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یزدانی در سخنان خود در جمع مدیران روابط عمومی شهرداری تهران گفت: شرایط اقتصادی جامعه از دیگر دلایل افزایش اقبال عمومی نسبت به میادین میوه و تره بار است، چنانچه به عنوان نمونه، قیمت پرتقال که در میادین میوه و تره بار بین ۳ تا ۴ هزار تومان است، در فروشگاه‌های شمال شهر ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان و در فروشگاه‌های جنوب شهر ۵ تا ۷ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر میوه و تره بار، در بحث گوشت قرمز، مرغ و آبزیان نیز از شرایط خوبی در میادین میوه و تره بار برخوردار هستیم، اظهار کرد: مردم با مراجعه به این مراکز، می‌توانند مایحتاج روزانه و هفتگی خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه کنند.

مهندس یزدانی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار داریم و تا پایان سال ۱۰ بازار جدید نیز احداث می‌شود، تصریح کرد: با اولویت محله‌هایی که فاقد بازار هستند، احداث ۲۲ بازار برای سال آینده و ۱۵ بازار برای سال ۱۴۰۰ را در دستور کار داریم.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ معاون شهردار تهران در پایان، کیفیت مطلوب، مکان یابی مناسب، دسترسی آسان و قیمت ارزان را از جمله دلایل و عوامل استقبال شهروندان از میادین میوه و تره بار بر شمرد و خاطرنشان کرد: همه محله‌های تهران باید بازار میوه و تره بار داشته باشند و از این رو، احداث یک بازار میوه و تره بار در هر محله تهران را هدف‌گذاری کرده‌ایم.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار