فرار هانی کرده از مرگ/ ترخیص از بیمارستان بعد از کما
هانی کرده که در یک درگیری میان اراذل و اوباش به شدت مجروح شده بود، از بیمارستان مرخص شد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «هانی کرده» از اراذل و اوباش سطح یک تهران که در درگیری میان اراذل و اوباش از نواحی مختلف بدن و به علت اصابت ضربات قمه مجروح و در بیمارستان بستری شده و مدتی در کما بود، با بهبود وضعیت جسمی از بیمارستان مرخص شد.
هانی کرده اخیرا در فضای مجازی نیز فعالیت داشته است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
نظرات شما
آخه این هم شد خبر که شما پخش میکنید؟ باید این اراذل و اوباش بیفتند به جون هم و همدیگه رو از بین ببرند.حیف از نون که میدن به این انگل ها میخورن.
پاسخ