وقتی باید در خلیج خوک‌ها باشی اما در خلیج فارسی / حکایت تورهای چینی که کف آب را هم جارو می‌کنند!
گزارش |
کشتی‌های چینی از سال ۹۷ در آب‌های خلیج‌فارس مشغول صید ماهی ترال هستند و با اینکه تعدادی از آن‌ها از سوی سپاه توقیف شدند، اما شواهد نشان‌ می‌دهد هنوز صیادی ادامه دارد.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
مملکت بی قانون همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
استعمار مدرن . اگه نخوایم خارجی رو داخل کارها و جریان زندگی مردم کنیم به چه کسی باید بگوییم.
ناشناس
Germany
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
اینا نمیرن چون پشتشون گرمه ب دولت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
این مردم رذل را از منطقه با احترام بیرون کنید و نگذارید دیگر رزق و روزی جنوبی‌هامون را دچار نقصان کنند. مراوده با چینی هایی که در شبکه تلویزیونی‌شان ما را به تمسخر گرفتند گناهی بس عظیم است. در پیشگاه ملت باید پاسخگو باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
جناب آقای حاج ابراهیم رییسی، ریاست قوه قضائیه باید تمام افرادی که در سازمان شیلات، چنین مجوز های را صادر کرده اند رو محاکمه و دست آقازاده های خبیث رو از اموال ملت کوتاه و منافع حاصل در این چند سال رو گرفته و به حساب بیت‌المال واریز کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
فقط سپاه می‌تونه جلوی این اقازادهارو بگیره من ازتمام بزرگان ومسولین مربوطه تقاضای رسیدگی به این موضوع را دارم نباید حق ناحق بشه درکشور جمهوری اسلامی اگر پیشرفت و توسعه و همدلی می‌خواهیم نباید اجازه داده بشه کسی که قدرتی داره واسه اسایش مردم برعکس عمل کنه همین کارها هستند که ما مردم از مسولین دل سرد می‌کنه! چجوری وقتی جلوی کشوری مثل امریکا رو میتونیم بگیریم اما جلوی نامردی های داخلی رو نمیتونیم؟.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
فکوری ها، دوران ها، شیرودی ها، بابایی ها و دیگر شهدا رفتند تا دست اجانب از این آب و خاک کوتاه باشد ولی اقازاده ها و مسوولین بی کفایت با این کارها وطن فروشی کرده و خون این شهدا را تضییع و پایمال کرده اند
ارسال نظرات
آخرین اخبار