با توجه به تداوم آموزش غیرحضوری در دانشگاه گیلان، امکان دسترسی مناسب دانشجویان برای ارائه درخواستها، مربوط به حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت غیر حضوری انجام میشود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با توجه به تداوم آموزش غیرحضوری در دانشگاه گیلان و به منظور امکان دسترسی مناسب دانشجویان جهت ارائه درخواست ها، مربوط به حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت غیر حضوری انجام میشود و به درخواستهای حضوری ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شایان ذکر است، جهت بهره مندی دانشجویان از خدمات غیرحضوری در حوزه آموزش دانشگاه گیلان، امکان ارسال درخواستهای از طریق کارتابل دانشجویان فراهم شده است.
۱. گردشهای حذف ترم بدون احتساب درسنوات-لغو حکم اخراج و ثبت انتخاب واحد با تاخیر که از مسیر درخواستهای متفرقه دانشجویان راه اندازی شده است.
۲. مرخصی تحصیلی (با احتساب درسنوات/بدون احتساب درسنوات) مختص دانشجویانی است که در نیمسال دوم ۹۹-۹۸ انتخاب واحد انجام نداده اند.
حذف ترم (با احتساب درسنوات/بدون احتساب درسنوات) مختص دانشجویانی است که در نیمسال دوم ۹۹-۹۸ انتخاب واحد انجام داده اند. ۳. در خصوص درخواست حذف ترم بدون احتساب درسنوات پس از تائید نهایی گردش کار، علاوه بر ثبت وضعیت ترم میبایست دروس دانشجو نیز توسط آموزش دانشکده از سامانه حذف شود.
۴. کلیه درخواستهای مرخصی و حذف ترم مربوط به دانشجویان دانشگاه گیلان میباشد و دانشجویان میهمان جهت ارائه هرگونه درخواستی میبایست ابتدا موافقت دانشگاه مبدا را اخذ و ارائه کنند.
۵. دانشجویانی که تا تاریخ ۹۹/۰۲/۲۶ با درخواست مرخصی تحصیلی با احتساب ایشان در نیمسال دوم ۹۹-۹۸ در سامانه موافقت شده است (گردش به تائید نهائی رسیده است)، امکان ارسال درخواست مرخصی تحصیلی بدون احتساب برای نیمسال جاری را ندارند و لازم است جهت پیگیری و اصلاح وضعیت خود با آموزش دانشکده تماس بگیرند.
۶. دانشجویانی که در نیمسال دوم ۹۹-۹۸ درخواست مرخصی تحصیلی با احتساب در سنوات ارسال کردند، ولی تا تاریخ ۹۹/۰۲/۲۷ درخواستشان به تایید نهایی نرسیده است، درخواست قبلی آنها از سامانه حذف شده و برای درخواست مرخصی تحصیلی (با احتساب/بدون احتساب) باید مجددا گردش کاری ارسال نمایند.
۷. دانشجویانی که با درخواست مرخصی تحصیلی آنها در نیمسال دوم ۹۹-۹۸ موافقت شده است، امکان انتخاب واحد در نیمسال جاری را نخواهند داشت.
۸. در کلیه موارد لازم است دانشجویان مدارک و مستندات مربوط به درخواست خود را در قسمت الصاقی نامه بارگذاری کنند.
۹. درخواست تقسیط شهریه شامل کلیه دانشجویان نبوده و پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده، حسب مورد بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.
۱۰. کلیه درخواستهایی که از طریق کارتابل آموزشی دانشجویان در سامانه سادا ارسال میشود از طریق مشاهده گردش کار مربوط به همان درخواست قابل پیگیری است.