جهانپور: واکسن آنفولانزا برای گروههای حساس است / VIP نداریم
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در یک پیام توئیتری بر اختصاص واکسن آنفلوانزا به گروههای حساس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که گروههای حساس در اولویت دریافت واکسن آنفلوانزا قرار دارند.
متن پیام جهانپور به شرح زیر است:
"اگر در مرکز بهداشتی روستا، شهرستان یا استانی بودم به زبان شیرین فارسی مینوشتم:
سرور ارجمند و گرامی؛
واکسن آنفلوانزا در این مرکز صرفا برای گروههای حساس طبق شیوهنامه ابلاغی تلقیح میشود، احترام شما واجب اما VIP نداریم.
لطفا درخواست بیجا نفرمایید!"

لینک کپی شد
گزارش خطا
نظرات شما
سرور گرامی و ارجمند، به مراکز بهداشتی مراجعه می کنیم میگویند چیزی به ما ابلاغ نشده صبر کنید تا نامه اش بیاید!!! کدام واکسن عزیزم? محله ما هنوز نامه نیامده، واکسن VIP?!!!
پاسخ