مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز گفت: بیش از ۲۰۰۰ بسته فرهنگی و اجتماعی به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز از طریق پست ارسال شد.
اصغر ایزدی جیران، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با شروع مهرماه هر سال، دانشگاه تبریز میزبان دانشجویان ورودهای جدید میشد که امسال به خاطر شیوع کرونا و شرایط خاص لزوم رعایت شیوه نامههای بهداشتی، دانشگاههای کشور نتوانستند به صورت فیزیکی پذیرای دانشجویان باشد؛ لذا از طریق فضای مجازی ثبت نامها و دیگر امور مربوطه صورت گرفت.
ایزدی جیران مطرح کرد: ستاد استقبال دانشگاه تبریز در سالهای قبل برای حضور دانشجویان نوورود اقداماتی از قبیل تشکیل واحد پذیرش در بخشهای مختلف دانشگاه برای راهنمایی و پذیرایی از دانشجویان، اهدای گل، برپایی غرفههای پذیرایی، فرهنگی و راهنمایی شامل (محل ثبتنام، مراحل ثبتنام، محل ادارات آموزش و دانشکدهها، محل خوابگاهها و...) انجام میداد که مقرر شد امسال، علاوه بر راهنمایی لازم از طریق سایتها و فضای مجازی، بستههای فرهنگی نیز به منزل این دانشجویان ارسال شود.
مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز ادامه داد: بیش از ۲ هزار بسته فرهنگی و اجتماعی شامل کیف سمیناری دانشجویی، تقویم دانشجویی، نهج البلاغه و کتابهایی برای مطالعه، کارت دانشجویی، کارت پستال پیام رئیس دانشگاه، بروشور معرفی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، بن خرید کتاب، هدیه اینترنتی رایکارت، بروشور گردشگری آذربایجان شرقی، نقشه دانشگاه تبریز، کاتالوگهای معرفی تشکلهای دانشجویی، دفتر یادداشت و... بود که از طریق اداره پست، به آدرس منزل دانشجویان ارسال شد.
وی بیان کرد: در کنار این اقدامات، مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز نیز اقداماتی انجام داد که فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه و با همراهی، مشارکت و همکاری گروههای مختلف دیگر تشکّلهای دانشجویی، علمی و فرهنگی این دانشگاه در زمینههای مختلف رسانه ای، فرهنگی، علمی، آموزشی اقدامات خوبی از قبیل پاسخگویی تلفنی به سوالات دانشجویان ورودی جدید، تشکیل کانالهای مختلف در شبکههای اجتماعی و ... از آن جمله است.