داداشپور:
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال جاری برگزار میشود؛ گفت: دانشجویان متقاضی میتوانند از دوم الی ۱۵ مهر ماه در سامانه سجاد ثبتنام کنند.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۹۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۲