وزیر نیرو خبر داد:
وزیر نیرو گفت: به منظور افزایش و توسعه تبادلات برون مرزی، رایزنیهای گستردهای با کشورهای قطر، امارات و عمان برای افزایش تبادلات انرژی برق در حال انجام است.
کد خبر: ۱۲۶۵۸۱۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۳/۰۳