کانادا روز دوشنبه از راهبرد خود برای توسعه انرژی هستهای رونمایی و اعلام کرد،کشورش قصد دارد ۱۰ راکتور هستهای بسازد.
کد خبر: ۱۴۱۹۸۲۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲