کانادا ۱۰ راکتور هسته‌ای می‌سازد
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۱۹۸۲۶

کانادا ۱۰ راکتور هسته‌ای می‌سازد

کانادا روز دوشنبه از راهبرد خود برای توسعه انرژی هسته‌ای رونمایی و اعلام کرد،کشورش قصد دارد ۱۰ راکتور هسته‌ای بسازد.
تیم هاجسون

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ کانادا روز دوشنبه از راهبرد خود برای توسعه انرژی هسته‌ای رونمایی و اعلام کرد،کشورش قصد دارد ۱۰ راکتور هسته‌ای بسازد.

تیم هاجسون وزیر منابع ملی کانادا با اعلام این راهبرد اظهار کرد که ما تا سال ۲۰۳۵ دو راکتور هسته‌ای جدید احداث خواهیم کرد و تا سال ۲۰۴۰ ساخت پنج راکتور را برنامه ریزی کردیم.

پربازدیدترین آخرین اخبار