افخم:
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شده و تحریمها در سراشیبی قرار خواهد گرفت و افزایش نخواهد یافت.
کد خبر: ۲۷۶۵۱۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۳