رضا بدیع، مدیرعامل و همبنیانگذار کسب و کار مانیار در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره فعالیت این کسب و کار بیان کرد: «مانیار» از سال ۱۳۹۵ کار خود را با اولین شبکه اجتماعی مالی ایران آغاز کرد و پس از گذشت چندسال و گرفتن بازخورد از بازار، تبدیل به یک کارخانه پرداخت آنلاین شد که انواع سرویسهای پرداخت ازجمله درگاهها و سرویسهای کیف پولی را ارائه کرد.
مدیرعامل کسب و کار مانیار ادامه داد: از سال ۱۳۹۹ مانیار با تمرکز بر راهکارهای سازمانی محصول جدیدی را به نام «نرمافزار سازمانی» توسعه داد و سازمانها میتوانند با استفاده از این محصول یک نرمافزار با برندینگ با رنگبندی مختص خود داشته باشند که کارکنان سازمان انواع خدمات رفاهی را از طریق این نرمافزار و کیف پول متصل به آن دریافت کنند.
وی افزود: درحال حاضر سازمانها خدمات رفاهی را در قالب بن کارت نقدی یا اعتباری به کارمندان خود ارائه میکنند. با استفاده از نرمافزار مانیار تمامی خدمات رفاهی در داخل کیف پول کارمندان بر روی حساب متمرکز خود سازمان قرار میگیرد و آنها میتوانند با تخفیف از انواع خدماتی در این نرمافزار طراحی شده استفاده کنند.
بدیع عنوان کرد: همچنین در این نرمافزار خدماتی برای ارتباط دو سویه بین سازمان و پرسنل طراحی شده است. از بعد شیوع کرونا با توجه به دورکاری پرسنل ارتباط با سازمان دچار تغییر اساسی شد و ارتباط دوسویه اهمیت بالایی پیدا کرد لذا سرویسهایی را از جنس ارتباط درون سازمانی، تقویم سازمانی، چارت سازمانی و ... طراحی کردیم که این ارتباط دوسویه ایجاد شود.