کد خبر:۱۰۰۷۵۷۱

ممنوعیت تبلیغات در تاکسی‌های شهری

معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران تاکید کرد که نیروی انتظامی و راهور جلوی تبلیغات در تاکسی‌های سطح شهر را گرفته‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سرلک با اشاره به پیشنهادی که هر ساله برای افزایش کرایه تاکسی به شورای شهر اعلام می‌شود و در نهایت فرمانداری است که باید آن را تایید، رد یا اصلاح کند، گفت: پیشنهاد ما همان افزایش ۴۰ درصدی بوده است، ولی در نهایت به ما ابلاغ شد که نرخ ۲۵ درصد افزایش یابد.

وی در عین حال این رقم را به صورت میانگین دانست و گفت: برخی خطوط تا ۳۵ درصد مجوز افزایش نرخ را دریافت کرده‌اند.

سرلک با اشاره به این که افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در کل سطح شهر تهران به صورت میانگین اتفاق می‌افتد، افزود: در گذشته به یکسری خودروی محدود تبلت دادند تا تبلیغات داخلی صورت گیرد، ولی هماهنگی‌های لازم هنوز صورت نگرفته است.

وی هماهنگی را مقدم بر نصب تبلت‌ها دانست و تاکید کرد: مبلغ تبلیغات باید در اختیار تاکسیران قرار گیرد و تا کنون بخش کمی ارائه شده است.

سرلک با بیان این که در حال حاضر هیچ قراردادی میان تاکسیرانی و شرکت موردِ تبلیغ وجود ندارد، افزود: تاکنون هیچ مبلغی به تاکسیران ارائه نشده است و صرفا درصدی متعلق به سال‌های گذشته است و تعداد محدودی هم بوده است.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در مصاحبه با رادیو گفتگو، اظهار کرد: به دلیل عدم هماهنگی، پلیس راهور و نیروی انتظامی جلوی تبلیغات را گرفته است.

سرلک با اشاره به این که کمتر از ۱۰۰۰ تاکسی مجهز به تبلت‌ها شدند و از آن‌ها سفته دریافت شده، افزود: در بسیاری تاکسی‌ها چنین مسئله‌ای را شاهد نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: تورم و افزایش نرخ حتما باید در سال جدید اتفاق افتد و این پیشنهاد در دی یا بهمن سال گذشته اتفاق افتاده است.

سرلک عوارض را یکی از مواردی دانست که در افزایش نرخ تاکسی موثر است و گفت: این مسئله به تورم اضافه شده و به نرخ ۴۰ درصد و در برخی خطوط نیز به ۳۰ یا ۵۰ درصد افزایش رسیدیم.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار