گزارش سه‌ماهه سامانه هوشمند نظارت و رسیدگی به شکایات/ توسعه سامانه به کسب‌وکار‌های فیزیکی
پس از رونمایی از سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات و داوری جمعی برخط (CODR)، گزارش سه‌ماهه نشان‌دهنده عملکرد موفق این سامانه در حوزه کسب‌وکار‌های اینترنتی است و همزمان توسعه سامانه به کسب‌وکار‌های فیزیکی نیز به عنوان یکی از پروژه‌های منتخب وزارت صمت (پروژه نظارت و رسیدگی به تخلفات) توسط مدیرکل حوزه وزارتی به تمامی دفاتر ستادی و واحد‌های استانی ابلاغ شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار